دکتر عبداله زاده گفت: امروزه بارگاه منور امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) بعنوان نماد تاریخی و عزت شهرستان طبس محسوب می شود و مردم در اقصی نقاط کشور این شهرستان را با نام آقا پسر موسی بن جعفر(ع) می شناسند.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: نماینده مردم شهرستانهای طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در دومین سفر رسمی خود به حوزه انتخابیه پس از ورود به مجلس نهم، وارد شهرستان طبس شد و ضمن زیارت بارگاه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) بر مزار شهدای انقلاب اسلامی با آنان تجدید میثاق کرد.

"دکتر محمدعلی عبداله زاده" در ادامه از واحد اداری آستان مبارک بازدید و به تبادل نظر با مدیریت امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) پیرامون مسائل رفاهی و فرهنگی این مکان مقدس پرداخت.

نماینده مردم طبس در خانه ملت، ضمن تقدیر از تلاش مدیران و پرسنل این مجموعه زیارتی گفت: این مکان فرهنگی، زیارتی به سبب خدمات ارزشمند رفاهی، فرهنگی از جایگاه والایی در کشور برخوردار است و برکات معنوی و مادی آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در زندگی مردم شهرستان طبس و شهرهای همجوار ملموس است.

دکتر عبداله زاده خدمات و تلاشهای بدون حاشیه مدیران آستان مبارک در طبس را ستود و خاطرنشان کرد: امروزه بارگاه منور امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) بعنوان نماد تاریخی و عزت شهرستان طبس محسوب می شود و مردم در اقصی نقاط کشور این شهرستان را با نام آقا پسر موسی بن جعفر(ع) می شناسند.

"سیدابوالفضل فیاضی" مدیر آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) ضمن تقدیر از نگاه ویژه دکتر عبداله زاده به این مجموعه فرهنگی گفت: از آنجاکه این مجموعه بعنوان یکی از بزرگترین و مجهزرین اماکن زیارتی کشور مطرح است، همواره تلاش نموده ایم که رفاه و آسایش و امنیت زائرین را فراهم نمائیم.

فیاضی خاطرنشان کرد: شکوه و جلال این مضجع شریف در سایه عنایت آقا علی بن موسی الرضا(ع) و توجه ویژه حضرت "آیت الله واعظ طبسی" تولیت عظمای آستان قدس رضوی محقق گردیده که مردم طبس و همه زائران این امامزاده لازم التعظیم، قدرشناس این نعمت بزرگ می باشند.

در این دیدار که با ملاقات های مردمی و چهره به چهره نیز همراه بود، "سیدعنایت الله قریشی" رئیس شورای اسلامی، "علیرضا عبدالرحیمی" عضو شورای شهر و "احمد عزیززاده" مسئول دفتر نماینده طبس، دکتر عبداله زاده را همراهی نمودند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا